www.kastoresss.blogspot.gr
Στην Καστοριά βρέθηκε ο γνωστός επιχειρηματίας
Μπόρις Μουζενίδης,
στην πόλη στην οποιά έχει αναπτύξει μεγάλο μέρος των
δραστηριοτήτων του, τόσο στον τουριστικό τομέα, όσο και στη γούνα.
ΔΕΙΤΕ εδώ τι διαφημίζει στην ΡΩΣΙΑ
Ο Μουζενίδης επέστρεψε στην Καστοριά
Ο επικεφαλής του δικτύου τουριστικών πρακτορείων TBG πήρε μέρος στην περιοδεία
της "Μουζενίδης Travel" με επικεφαλής τον ιδρυτή του
Μπόρις Μουζενίδης
στα τέλη Οκτωβρίου στην Ελλάδα. Το κύριο σημείο του
προγράμματος της περιοδείας ήταν η "γούνα" στην περιοχή της
Καστοριάς -στην οποία θέλει να ποντάρει η εταιρεία TBG αυτή τη σεζόν και θεωρείται μια στρατηγική προτεραιότητα, παρά την κρίση.
Θέα από το ξενοδοχείο LimneonHotel & Spa 5
Εικόνα που λαμβάνονται από το ξενοδοχείο Limneon Hotel & Spa 5 *,
όπου συνήθως σταματούν τους τουρίστες που έρχονται στην Καστοριά.
Η γούνα αποτελεί πλέον ένα επιχειρηματικό
Την αντιπροσωπεία της TBG στην Ελλάδα εκπροσώπησε μια ισχυρή ομάδα 28 στελεχών μεγάλων τουριστικών πρακτορείων και η διαχειρίστρια της εταιρείας Τατιάνα Dmitrov.Από την«Μουζενίδης Travel"
το ταξίδι επιμελήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος ΑλέξανδροςTσαντεκίδης. Χα τέσσερα διαφορετικά στάδια της
περιοδείας η ομάδα ενώνει Μπόρις Μουζενίδης και κορυφαία στελέχη του
ταξιδιωτικού πράκτορα υπεύθυνο για τις βασικές επιχειρηματικές
περιοχές της χώρας.
Μπόρις Μουζενίδης Λίγοι ταξιδιωτικά γραφεία μπορεί να επαίρεται για
προσωπική γνωριμία με τον Μπόρις Μουζενίδης. Αλλά στην Ελλάδα
είναι ένα πραγματική διασημότητα.
Ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα γεγονότα του ταξιδιού ήταν το "brainstorming" για την ανάπτυξη του τουρισμού στην Καστοριά γ συμμετοχή Μπόρις Μουζενίδης . Πεπεισμένοι το κεφάλι του
ταξιδιωτικού πράκτορα, η περιοχή αυτή είναι υποτιμημένο, έχει πολύ
περισσότερες δυνατότητες από ό, τι εκείνο που χρησιμοποιείται τώρα.
Και, επίσης, η τουριστική κοινότητα πρέπει να κατανοήσει - το ίδιο
Γούνα τουριστικού προϊόντος είναι τώρα διαφορετική από ό, τι το
1995 ή το 2000, ραγδαίες αλλαγές συμβαίνουν συνεχώς - ο οργανισμός
θα πρέπει απλά να κατανοήσουν. Μετά από όλα, γι 'αυτούς είναι ένας
οφέλη - Επιτροπή shubnye τυπική περιοδεία είναι 300 ευρώ.
Angela Galkin έχει οριστεί
Υπηρεσία συμφώνησε με την γνώμη που εξέφρασε ο Μπόρις Μουζενίδης
και δεδομένου πρώτες εντυπώσεις από την επίσκεψη της Καστοριάς.
Άντζελα Galkina
("Meridian Tour"), ιδίως, δήλωσε:«Είχαμε να βόλτα γύρω από τη
γειτονιά και ήταν έκπληκτοι με το πόσο όμορφα εδώ, είναι ακριβώς η
ελληνική Ελβετία." Στη συνέχεια, η σύγκριση αυτή επανειλημμένα
επανέλαβε τους συναδέλφους της.
Αγγέλα και ο Αλέξανδρος Galkin Galkin TsandekidiAnzhela και ο Αλέξανδρος Tsandekidi σε ένααποχαιρετιστήριο δείπνο γκαλά
Όλοι συμφώνησαν: Αν ο ταξιδιωτικός πράκτορας θα επικοινωνήσει
με τους λιανοπωλητές για την πλούσια τουριστικού δυναμικού της περιοχής, σωστά προσανατολίσουν τους συναδέλφους
τους,που θα επιτευχθεί μία ουσιαστική αύξηση στις πωλήσεις, παρά
την κρίση. Μετά από όλα, το κοινό-στόχος για περιηγήσεις παλτά
πολύ άφθονα - σχεδόν σε κάθε ρωσικής οικογένειας, που ανήκουν στη
μεσαία τάξη.
TBG. Ταξίδια brendyLyubaya γυναίκα ονειρεύεται φόρεμα στη
γούνα.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας στην Καστοριά θα αγοράσει
οκτώ στρώσεις.
Κάτω στερεότυπα
Εκπρόσωποι της κοινότητας ταξιδιού αναγνωρίζονται: σε σχέση με την αγορά ζωντανών γύρουςshubnyh παλιά στερεότυπα, ο
επικεφαλής των οποίων εξέφρασαν Ιρίνα Hodachenk o
("Νικ"):"Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι ένα ταξίδι στο εργοστάσιο
κουραστικό ταξίδι μέσα από το σκονισμένο αποθήκη γούνα". Από την εμπειρία της αντιπροσωπείας της TBG ήταν πεπεισμένος ότιδεν είναι έτσι: οι παραγωγοί των παλτά κάλυψη των πελατών της με
σύγχρονα, ευρύχωρα μαρμάρινα εκθεσιακούς χώρους -
σε αυτή την τάση είναι η ανάπτυξη. Ως αποτέλεσμα - στηνΚαστοριά γουναράδων επέστρεψε από
τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τις Ηνωμένες Πολιτείες,
την τελευταία χρονιά της ομάδας και μόνο εκεί έχουν ανοίξει νέα εργοστάσια Manzaris και Bourtsos.Κατασκευαστές
- τόσο των νέων όσο και των παλαιών - δεν κρύβουν την
ποιότητα των προϊόντων της. Αντ 'αυτού, δείχνουν τη διαδικασία της παραγωγής των προϊόντων γούνας,
διοργανώνει εργαστήρια των πελατών, κάλεσε σε ένα μαγαζί,
το οποίο απασχολεί ένα μοναδικό πλοίαρχος.
Κατάστημα εργασίας Ελλήνων γουναράδων - πραγματικά σκληρά εργαζόμενους, που ράβουν και τοπικές μάρκες,
καθώς και για τις περίφημες ιταλικές, γαλλικές,
αμερικανικές μάρκες ...
Μουζενίδης μάθουν κάποιες πωλήσεις γουναράδων τέχνης
Ωστόσο, τα μέλη της αντιπροσωπείας επέστησε την προσοχή
στις πτυχές που πρέπει να βελτιωθούν - που αφορούν κυρίως το έργο των διαχειριστών - εμπόρους showrooms κάποια εργοστάσια
που αντιπροσωπεία επισκέφθηκε TBG. Oksana ΒγοΙικονβ
(Aksari περιοδεία)παρατήρησε:
"Διευθυντής, καλωσορίζει τους επισκέπτες πρέπει να δείξει τη
δεξιοτεχνία και να έχουν περισσότερη γνώση σχετικά με γούνα,
γούνες και την τέχνη των πωλήσεων." Μπόρις Μουζενίδης
συμφώνησαν μαζί της και είπε ότι σχεδιάζει να οργανώσει σύντομα Σύμβουλοι Πωλήσεων κατάρτισης για τους γουναράδες. Προφανώς,
ο ιδιοκτήτης της εταιρείας βυθιστεί σε μια σοβαρή θέμα παλτό
δέρματος και έχει πολύ σημαντικές
επιπτώσεις στην επιχειρηματική δραστηριότητα. Αρκεί να πούμε
ότι μετά την εκμάθηση για την επίσκεψη κεφάλι
"Μουζενίδης Travel" Castor, την ίδια ημέρα στο ξενοδοχείο όπου έμεινε αντιπροσωπεία έφτασε δήμαρχος της περιοχής.
ανατροφοδότηση
Εν κατακλείδι - η γενική εντύπωση από το ταξίδι στην Καστοριά με
τα λόγια κάποιων μελών της αντιπροσωπείας.
Maxim Troshin ("Κατάστημα Tour"): "Αν οι επισκέπτες μας χαιρέτησε
με τον ίδιο τρόπο όπως εμάς,αυτό είναι απίστευτο. Είμαι ικανοποιημένος
με αυτήν την περιοχή, τη λήψη και οδηγούς. Η ίδια η περιοδεία ήταν πολύ ειλικρινής, οικεία και ατμοσφαιρική. "
Έλενα Mercier ("Alt Voyage"): "Μια τέτοια τεράστια επιλογή της
γούνας δεν έχω δει ποτέ οι επαγγελματίες που εργάζονται στην εν
λόγω εταιρεία, για να σας βοηθήσει να αγοράσετε ένα παλτό της υψηλής ποιότητας, και εξοικονομήστε χρόνο και χρήματα! Τώρα είμαι σε ειρήνη για τους τουρίστες!
Maxim Troshin και Έλενα Mercier
Στην Καστοριά βρέθηκε ο γνωστός επιχειρηματίας
Μπόρις Μουζενίδης,
στην πόλη στην οποιά έχει αναπτύξει μεγάλο μέρος των
δραστηριοτήτων του, τόσο στον τουριστικό τομέα, όσο και στη γούνα.
ΔΕΙΤΕ εδώ τι διαφημίζει στην ΡΩΣΙΑ
Ο Μουζενίδης επέστρεψε στην Καστοριά
Ο επικεφαλής του δικτύου τουριστικών πρακτορείων TBG πήρε μέρος στην περιοδεία
της "Μουζενίδης Travel" με επικεφαλής τον ιδρυτή του
Μπόρις Μουζενίδης
στα τέλη Οκτωβρίου στην Ελλάδα. Το κύριο σημείο του
προγράμματος της περιοδείας ήταν η "γούνα" στην περιοχή της
Καστοριάς -στην οποία θέλει να ποντάρει η εταιρεία TBG αυτή τη σεζόν και θεωρείται μια στρατηγική προτεραιότητα, παρά την κρίση.
Θέα από το ξενοδοχείο LimneonHotel & Spa 5
Εικόνα που λαμβάνονται από το ξενοδοχείο Limneon Hotel & Spa 5 *,
όπου συνήθως σταματούν τους τουρίστες που έρχονται στην Καστοριά.
Η γούνα αποτελεί πλέον ένα επιχειρηματικό
Την αντιπροσωπεία της TBG στην Ελλάδα εκπροσώπησε μια ισχυρή ομάδα 28 στελεχών μεγάλων τουριστικών πρακτορείων και η διαχειρίστρια της εταιρείας Τατιάνα Dmitrov.Από την«Μουζενίδης Travel"
το ταξίδι επιμελήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος ΑλέξανδροςTσαντεκίδης. Χα τέσσερα διαφορετικά στάδια της
περιοδείας η ομάδα ενώνει Μπόρις Μουζενίδης και κορυφαία στελέχη του
ταξιδιωτικού πράκτορα υπεύθυνο για τις βασικές επιχειρηματικές
περιοχές της χώρας.
Μπόρις Μουζενίδης Λίγοι ταξιδιωτικά γραφεία μπορεί να επαίρεται για
προσωπική γνωριμία με τον Μπόρις Μουζενίδης. Αλλά στην Ελλάδα
είναι ένα πραγματική διασημότητα.
Ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα γεγονότα του ταξιδιού ήταν το "brainstorming" για την ανάπτυξη του τουρισμού στην Καστοριά γ συμμετοχή Μπόρις Μουζενίδης . Πεπεισμένοι το κεφάλι του
ταξιδιωτικού πράκτορα, η περιοχή αυτή είναι υποτιμημένο, έχει πολύ
περισσότερες δυνατότητες από ό, τι εκείνο που χρησιμοποιείται τώρα.
Και, επίσης, η τουριστική κοινότητα πρέπει να κατανοήσει - το ίδιο
Γούνα τουριστικού προϊόντος είναι τώρα διαφορετική από ό, τι το
1995 ή το 2000, ραγδαίες αλλαγές συμβαίνουν συνεχώς - ο οργανισμός
θα πρέπει απλά να κατανοήσουν. Μετά από όλα, γι 'αυτούς είναι ένας
οφέλη - Επιτροπή shubnye τυπική περιοδεία είναι 300 ευρώ.
Angela Galkin έχει οριστεί
Υπηρεσία συμφώνησε με την γνώμη που εξέφρασε ο Μπόρις Μουζενίδης
και δεδομένου πρώτες εντυπώσεις από την επίσκεψη της Καστοριάς.
Άντζελα Galkina
("Meridian Tour"), ιδίως, δήλωσε:«Είχαμε να βόλτα γύρω από τη
γειτονιά και ήταν έκπληκτοι με το πόσο όμορφα εδώ, είναι ακριβώς η
ελληνική Ελβετία." Στη συνέχεια, η σύγκριση αυτή επανειλημμένα
επανέλαβε τους συναδέλφους της.
Αγγέλα και ο Αλέξανδρος Galkin Galkin TsandekidiAnzhela και ο Αλέξανδρος Tsandekidi σε ένααποχαιρετιστήριο δείπνο γκαλά
Όλοι συμφώνησαν: Αν ο ταξιδιωτικός πράκτορας θα επικοινωνήσει
με τους λιανοπωλητές για την πλούσια τουριστικού δυναμικού της περιοχής, σωστά προσανατολίσουν τους συναδέλφους
τους,που θα επιτευχθεί μία ουσιαστική αύξηση στις πωλήσεις, παρά
την κρίση. Μετά από όλα, το κοινό-στόχος για περιηγήσεις παλτά
πολύ άφθονα - σχεδόν σε κάθε ρωσικής οικογένειας, που ανήκουν στη
μεσαία τάξη.
TBG. Ταξίδια brendyLyubaya γυναίκα ονειρεύεται φόρεμα στη
γούνα.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας στην Καστοριά θα αγοράσει
οκτώ στρώσεις.
Κάτω στερεότυπα
Εκπρόσωποι της κοινότητας ταξιδιού αναγνωρίζονται: σε σχέση με την αγορά ζωντανών γύρουςshubnyh παλιά στερεότυπα, ο
επικεφαλής των οποίων εξέφρασαν Ιρίνα Hodachenk o
("Νικ"):"Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι ένα ταξίδι στο εργοστάσιο
κουραστικό ταξίδι μέσα από το σκονισμένο αποθήκη γούνα". Από την εμπειρία της αντιπροσωπείας της TBG ήταν πεπεισμένος ότιδεν είναι έτσι: οι παραγωγοί των παλτά κάλυψη των πελατών της με
σύγχρονα, ευρύχωρα μαρμάρινα εκθεσιακούς χώρους -
σε αυτή την τάση είναι η ανάπτυξη. Ως αποτέλεσμα - στηνΚαστοριά γουναράδων επέστρεψε από
τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τις Ηνωμένες Πολιτείες,
την τελευταία χρονιά της ομάδας και μόνο εκεί έχουν ανοίξει νέα εργοστάσια Manzaris και Bourtsos.Κατασκευαστές
- τόσο των νέων όσο και των παλαιών - δεν κρύβουν την
ποιότητα των προϊόντων της. Αντ 'αυτού, δείχνουν τη διαδικασία της παραγωγής των προϊόντων γούνας,
διοργανώνει εργαστήρια των πελατών, κάλεσε σε ένα μαγαζί,
το οποίο απασχολεί ένα μοναδικό πλοίαρχος.
Κατάστημα εργασίας Ελλήνων γουναράδων - πραγματικά σκληρά εργαζόμενους, που ράβουν και τοπικές μάρκες,
καθώς και για τις περίφημες ιταλικές, γαλλικές,
αμερικανικές μάρκες ...
Μουζενίδης μάθουν κάποιες πωλήσεις γουναράδων τέχνης
Ωστόσο, τα μέλη της αντιπροσωπείας επέστησε την προσοχή
στις πτυχές που πρέπει να βελτιωθούν - που αφορούν κυρίως το έργο των διαχειριστών - εμπόρους showrooms κάποια εργοστάσια
που αντιπροσωπεία επισκέφθηκε TBG. Oksana ΒγοΙικονβ
(Aksari περιοδεία)παρατήρησε:
"Διευθυντής, καλωσορίζει τους επισκέπτες πρέπει να δείξει τη
δεξιοτεχνία και να έχουν περισσότερη γνώση σχετικά με γούνα,
γούνες και την τέχνη των πωλήσεων." Μπόρις Μουζενίδης
συμφώνησαν μαζί της και είπε ότι σχεδιάζει να οργανώσει σύντομα Σύμβουλοι Πωλήσεων κατάρτισης για τους γουναράδες. Προφανώς,
ο ιδιοκτήτης της εταιρείας βυθιστεί σε μια σοβαρή θέμα παλτό
δέρματος και έχει πολύ σημαντικές
επιπτώσεις στην επιχειρηματική δραστηριότητα. Αρκεί να πούμε
ότι μετά την εκμάθηση για την επίσκεψη κεφάλι
"Μουζενίδης Travel" Castor, την ίδια ημέρα στο ξενοδοχείο όπου έμεινε αντιπροσωπεία έφτασε δήμαρχος της περιοχής.
ανατροφοδότηση
Εν κατακλείδι - η γενική εντύπωση από το ταξίδι στην Καστοριά με
τα λόγια κάποιων μελών της αντιπροσωπείας.
Maxim Troshin ("Κατάστημα Tour"): "Αν οι επισκέπτες μας χαιρέτησε
με τον ίδιο τρόπο όπως εμάς,αυτό είναι απίστευτο. Είμαι ικανοποιημένος
με αυτήν την περιοχή, τη λήψη και οδηγούς. Η ίδια η περιοδεία ήταν πολύ ειλικρινής, οικεία και ατμοσφαιρική. "
Έλενα Mercier ("Alt Voyage"): "Μια τέτοια τεράστια επιλογή της
γούνας δεν έχω δει ποτέ οι επαγγελματίες που εργάζονται στην εν
λόγω εταιρεία, για να σας βοηθήσει να αγοράσετε ένα παλτό της υψηλής ποιότητας, και εξοικονομήστε χρόνο και χρήματα! Τώρα είμαι σε ειρήνη για τους τουρίστες!
Maxim Troshin και Έλενα Mercier
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου