Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Varethika Na Eimai Alithinos - Dimitris Alexiou

Δημήτρης Αλεξίου

επιστρέφει με ένα κλασικό πολύ δυνατό ζεϊμπέκικο ......
μετά από την πολύ καλή
πορεία του προηγούμενου ζεϊμπέκικου
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΕΤΟΥ
Έρχεται με ένα νέο κομμάτι ζεϊμπέκικο
Βαρέθηκα Να Είμαι Αληθινός - Δημήτρης Αλεξίου
▶ Facebook Page: https://www.facebook.com/xronismuzic
Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις νέες κυκλοφορίες...

Μουσική - Στίχοι: Παναγιώτης Ψαράκης
Ενορχήστρωση: Μανώλης Ζαχαρίου

▶ Facebook Dimitris Alexiou:
https://www.facebook.com/dimitris.ale...

Στίχοι - Lyrics

Εγώ βαρέθηκα να είμαι αληθινός
Μ'έχει ξεχάσει από τότε κι ο θεός
Σ'ένα ψεύτικο κόσμο που ζούμε
Δεν αξίζει αλήθεια να πούμε...

Με το ψέμα αγαπάνε και περνάνε μια ζωή
Ότι είναι αληθινό πάντα πονάει
Η αλήθεια με παράτησε μονάχο μου εδώ
Δίχως αύριο στη μοναξιά με πάει...

Εγώ βαρέθηκα να είμαι τελικά
Αυτό που χάθηκε και δεν υπάρχει πια
Κι αφού πια δεν υπάρχει δεν υπάρχω κι εγώ
Έχω φύγει μα στ'αλήθεια ακόμα ζω...

Καλή Ακρόαση !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: